01 17 2018

Češi důvěřují přírodě a dávají přednost přírodním produktům

Brno, 11. prosince 2013 – Aktuální směr je jasný. Návrat k přírodě. Bylinky, recepty našich babiček a přírodní produkty, těm lidé důvěřují a dávají jim přednost. Tento trend potvrzuje také nedávný průzkum, který realizovala agentura Ogilvy&Mather Morava. Průzkumu se zúčastnilo 235 respondentů. Ukázal, že lidé preferují přírodní produkty, ale nemají čas sami bylinky sbírat a produkty připravovat.

Jaká přinesl průzkum zjištění?

Záměrem průzkumu bylo zjistit, jaké jsou zkušenosti lidí s nachlazením a kašlem. Z výsledků vyplývá, že řada nemocných se při potížích s kašlem a nachlazením místo na lékaře obrací k přírodě a čistě přírodním produktům. 64 % respondentů spoléhá na tradiční domácí léčbu a jen 3 % jsou rozhodnuta jít k lékaři. Přírodní produkty s sebou navíc nesou mnohem nižší riziko vedlejších účinků, ze kterých určité obavy vyjadřuje pouhých 6 % respondentů.

Bylinkám, domácím lektvarům a radám našich babiček důvěřují více než ¾ respondentů (76 %), u méně závažnějšího onemocnění sáhne po přírodním produktu 95 % respondentů. Léčivé bylinky jsou u spotřebitelů velmi oblíbené, kupuje je 59 % respondentů, doma si je pěstuje 24 % respondentů a sběr v přírodě uvádí 6 % respondentů.

Jak a jaké produkty si vybíráme?

léky na kašelNejvýznamnější roli (67 %) hrají při výběru produktu dřívější pozitivní zkušenosti – jak vlastní, tak zkušenosti blízkých lidí. Cena produktu hraje přední roli u 19 % respondentů. Mezi nejoblíbenější formu přípravku na nachlazení a kašel patří dle tohoto průzkumu na prvním místě tablety (35 % – zahrnuty i kapsle a šumivé tablety), těsně na druhém místě jsou sirupy (34 %).

Na českém trhu se vyskytuje mnoho sirupů na kašel a nachlazení. Při jejich výběru je důležité si hlídat obsah přírodních látek. Nejvyšší podíl přírodních extraktů až 99,9% mají čistě přírodní sirupy Silvanbio. Komplex přírodních látek v nich obsažený pohladí podrážděné dýchací cesty, podpoří vykašlávání, ochrání sliznici dýchacích cest a zvýší její odolnost proti virům a bakteriím. V lékárnách jsou vyhledávanými doplňky stravy, které jsou vhodné pro dospělé i děti již od 1 roku s výjimkou varianty Aloe, echinacea a vitamín C, která je určena pro dospělé a děti od 3 let. Přírodní extrakty jsou rozpuštěné v chutné brusinkové či malinové šťávě.

Prevence onemocnění

Pravidelné procházky, otužování nebo saunování jsou těmi nejlepšími kroky na cestě k odolnějšímu organismu. ¾ respondentů však prevenci onemocnění zanedbávají nebo pro své zdraví něco dělají jen občas. A co respondenti pro své zdraví nejčastěji dělají? 73 % respondentů se snaží o pravidelný pobyt na čerstvém vzduchu, 63 % respondentů dbá na pestrou a vyváženou stravu a 60 % respondentů se snaží o dostatečně teplé oblékání.

Podrobné výsledky průzkumu si můžete prohlédnout zde: http://www.vyplnto.cz/realizovane-pruzkumy/co-vam-funguje-pri-nachlazen/.

Medicom International, s.r.o.

Společnost Medicom International, s.r.o. působí na českém farmaceutickém trhu od roku 1991. Zaměřuje se především na originální, ale i generické přípravky z oblasti interní medicíny, revmatologie, gynekologie, onkologie a psychiatrie. Exkluzivně zde zastupuje řadu zahraničních farmaceutických firem z Francie, Itálie, Rakouska, Španělska, Švýcarska, USA, Velké Británie a dalších. V portfoliu společnosti naleznete kromě licenčních originálních přípravků vyráběných ve vlastních výrobních kapacitách také dovážené přípravky předních farmaceutických firem. Export směřuje především na evropské trhy, přičemž mezi hlavní vývozní teritoria patří Polsko, Slovensko, Rumunsko, Maďarsko a Rusko. Medicom International, s.r.o. patří mezi 20 nejvýznamnějších farmaceutických firem působících na českém trhu. Obrat společnosti Medicom International, s.r.o. za rok 2011 byl 1,18 mld. Kč. Od roku 2007 je součástí významné mezinárodní skupiny Angelini Group.

http://www.medicomint.cz

Angelini Group

Původně rodinná farmaceutická firma založená v roce 1919 v Itálii, dnes mezinárodní korporace angažující se kromě farmacie také v oblastech zemědělství a produkci potravin, osobní hygieny, kosmetiky, strojírenství a nemovitostí. Angelini Group působí celkem v 18 zemích světa, kde zaměstnává okolo 3500 lidí, s celkovým ročním obratem okolo 1,2 miliardy eur. Její farmaceutické přípravky naleznete ve více než šedesáti zemích světa.